Arie van Dijk, als directeur (CEO) ben ik verantwoordelijk voor de business teams en de productie bij ProMedia. Ons doel is dagelijks duizenden professionals in de mobiliteitsmarkt in staat te stellen hun werk beter te doen. Dit doel behalen we door het maken kwaliteitsjournalistiek met een grote ‘eigen’ redactie, het organiseren van evenementen zoals congressen en beurzen en door onze producties in onze studio’s.
De ruimte om te ondernemen binnen ProMedia is enorm. De snelheid waarmee beslissingen worden genomen en geïmplementeerd is bijzonder voor een organisatie van dit formaat. Maar we zijn nog lang niet klaar, ambitie zit in ons DNA.
De cultuur van ProMedia is open en divers, gericht op het nemen van eigen verantwoordelijkheid. Binnen ProMedia werken we met business teams, binnen die teams is veel ruimte om zelf beslissingen te nemen. Wij streven ernaar ieders talenten maximaal te ontwikkelen.
Ben bij ProMedia gekomen via de overname van Nieuwsblad Transport in 2017.
Ben trots op alle producten van ProMedia, met name de veerkracht en flexibiliteit die we tijdens de pandemie hebben laten zien.
ProMedia Group helpt professionals in de verkeer-, mobiliteit en transportsector bij het beter uitvoeren van hun vak. Daartoe verzamelen en verspreiden we kennis via het uitgeven van business-to-business (online) vakbladen, kranten en het organiseren van kennisevenementen.
Dagelijks brengt onze deskundige redactie nieuws, analyses en achtergrondartikelen. Daarnaast organiseren we hoogwaardige (internationale) congressen en vakbeurzen en bieden wij multimedia oplossingen voor onze klanten. We groeien snel en zijn continu op zoek naar nieuwe mensen.