Chat with us, powered by LiveChat

“De bepalende factor voor succes is te herleiden tot een groep mensen die zich enorm hebben ingezet. Human Resources speelt de sleutelrol voor ProMedia Group”.
Joan Blaas (Directeur ProMedia Group)

Wil jij jouw kennis betreffende personeels- en organisatieontwikkeling met ons delen? En wil jij je vastbijten in de verdere professionalisering van onze HR- afdeling? Dan is de functie van HR Manager binnen ProMedia Group op jouw lijf geschreven!

HR-manager (20-24uur)

Wij zijn opzoek naar een HR-Manager voor 20 á 24 uur per week. Onze kantoren zijn gevestigd in Breda en Rotterdam.

Waar ligt de uitdaging?
Onze organisatie is sterk aan het groeien en dit willen we natuurlijk in goede banen leiden. Daarom vinden wij het belangrijk dat onze mensen en processen de benodigde aandacht krijgen. Hiervoor hebben we jouw hulp nodig. We willen graag onze HR-afdeling professionaliseren, de eerste focus ligt op:

Ook ben je een betrouwbare sparringpartner voor de directie en ben je makkelijk te benaderen voor collega’s. Daarnaast ben je ook regelmatig in contact met de salarisadministratie en andere afdelingen om alle nieuwe processen zo goed mogelijk aan te laten sluiten op de organisatie.

Wie ben jij?
Je bent al 10 jaar een echte professional op het gebied van HR-beleid en verandermanagement. Daarnaast haal je voldoening uit het optimaliseren van processen en bent de juiste sparringpartner op directieniveau binnen het MKB.

Ook heb jij:

Waar kom je terecht?
We bieden je een leuke werkplek in Rotterdam en Breda met gezellige en zeer gedreven collega’s, een marktconform salaris en veel ruimte voor nieuwe ideeën. Daarnaast heb je de mogelijkheid om je eigen werktijden te bepalen. Je start met een tijdelijk contract en bij blijvend goed functioneren is er uitzicht op een vast dienstverband.

De sfeer bij ProMedia Group is professioneel maar gelijktijdig open, informeel en gezellig. We hechten veel waarde aan ontwikkeling en leren ook veel van elkaar. We sparren regelmatig en tijdens onze evenementen draagt iedereen haar steentje bij. Op deze manier leer je elkaar goed kennen en wordt samenwerken een stuk leuker en gemakkelijker.

Wat doen wij?
ProMedia Group is een uitgever van (online)vakbladen en magazines in verkeer, mobiliteit en transport. Daarnaast organiseren wij jaarlijks hoogwaardige internationale congressen en vakbeurzen in deze sectoren zowel in binnen- als buitenland. De kantoren zijn gelegen in Breda en Rotterdam.

In 2010 zijn we gestart met 3 personen en inmiddels telt het team zo’n 50 collega’s. Deze groei is een gevolg van het lanceren van nieuwe titels en acquisitie van andere nieuwsplatformen. 

Voor onze Werving & Selectie werken wij samen met Assist Management. Zij zijn onze inhouse recruitment partner en gaan samen met ons op zoek naar de juiste persoon voor deze openstaande positie. Met jouw sollicitatie geef je direct toestemming om jouw gegevens met ons en Assist Management te delen. Jouw gegevens zullen zorgvuldig worden behandeld en binnen 5 dagen ontvang je een concrete terugkoppeling op jouw sollicitatie.